منو ببخش خیلی بهت بدی کردم.

بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بـــــــــــرای تو مینویسم آهستــه بخوان خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 


 

همين چند روزپيش

 

 

 

فکر می کردم
می توانم عاشق کسی شبيه تو شوم !
از همين چندروز پيش
هيچ کس
شبيه تو نيست

 

 

لعنت به بعضی آهنگـا ,

بــه بعضی خیابونـــــا ,
بــه بعضی حرفـــــــــا ,
لعنتیا آدمو میبرن به روزایـی کـه واسـه

از بیــن بـردنـش تـو ذهـنـت ویــرون شــدی ...

...................................

این انتهای کفر نیست، 
آغاز "تفکر" است 
ما خدا را آفریدیم یا خدا مارا؟

...................................

آدمـا خوبن ؛
تـا وقتـی خـوبـتـر از تو گیرشون نیاد . . .

...................................

وقتی ی رابطه تموم میشه
دیگه نباید ب انتقام فکر کنی
چون این انتقام باعث میشه...

باعث میشه آرامش تو از دس بدی
اما اون با خیال راحت زندگی شو میکنه!

نه انتقام بگیر
نه نفرین کن
برو زندگی کن!

...................................

عادت کن به هیچ کس عادت نکنی ....

و گرنه به تباه شدن زندگیت تبدیل میشه !!

...................................

حکایتم
حکایت درختی است
که رویش علامت زده اند
قطع شود
آن هم در بهار ....

...................................

 

 


 

گفت دیوانه وار دوستت دارم

.

.

.
ولی من چه ساده بودم که نفهمیدم

به دیوانه اعتباری نیست

 


 

 

 



[ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, ] [ 21:1 ] [ Amir ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه